דף הבית » שרותים נוספים » ניהול קמפיינים במנועי חיפוש ורשתות חברתיות

ניהול קמפיינים במנועי חיפוש ורשתות חברתיות

 

http://www.ole.co.il/sellers/sites/default/files/images/camp150x150.jpg

פרסום בפייסבוק ובגוגל ad-words זה לא משחק!ניהול לוקה של קמפיין עלול להוביל להפסדים כתוצאה מחוסר מיקוד ו"ציון איכות" נמוך בעקבות אי התאמה של מספר פרמטרים. בניהול נכון אפשר להוריד את מחיר ה"קליק" ולמקד את המודעות על מנת להשיג את אחוז ההמרה הגבוה ביותר תמורת קליק ובכך לחסוך הרבה כסף !אם פרסמתם פעם במודל של תשלום לפי קליקים אנו בטוחים שאתם יודעים כמה כסף אפשר "לאבד" על אותם קליקים כאשר אין המרה בפועל.

בקמפיינים מסוג אלו חשוב מאוד להגדיר מראש את קהל היעד, להכיר את ההתנהגות של הגושלים ולהיות יצירתיים מאוד מבחינת מילות פתח היות ובדרך כלל מילות המפתח הראשיות מאוד יקרות ולפעמים ללא כל צורך.

קחו לדוגמא את המילה "תאורה", האם מילה זאת מתאימה לכל עסק? האם בעל עסק לתאורת אירועים צריך לשלם על פרסום במילה הזאת אשר בדרך כל יקר לקליק?
התשובה לדעתנו היא לא! המילה תאורה הינה מילה מאוד כללית, גדולה ויקרה אשר יכולה לאגד בתוכה גם תאורה לבית, תאורה לגן, עיצוב תאורה וכו' ובכך לגרום לתשלום על מאות קליקים יקרים ולא רצויים אשר מפספסים את קהל היעד.

אנו ב"קריאטיב" נחשבו עבורכם על קמפיין יצירתי ונכוון את תקציבי הפרסום שלכם בצורה היעילה ביותר להשגת המטרות והיעדים.

התקשרו עכשיו לייעוץ ללא התחייבות:

נייד: 052-5222022